Bedrijventerrein Beekerhoek te Beek

Jos Bogman Groep wint voor de 4e maal de prestigieuze Ford Chairman’s Award 

Ford Nederland heeft recent de prestigieuze Ford Chairman’s Award uitgereikt aan de allerbeste Ford-dealers in Nederland op het gebied van klantentevredenheid. Ford-dealer Jos Bogman met vestigingen in Beek, Kerkrade, Maastricht en Heerlen kwalificeerde zich gemeten over geheel 2013 bij de absolute top in deze competitie en mocht op dinsdag 4 februari de felbegeerde Ford Chairman’s Award in ontvangst nemen.

beekerhoek-josbogman-chairman-award.png

Deze onderscheiding betekent voor Ford-dealers een uiterst belangrijke waardering, met name omdat in de Ford Chairman’s Award competitie de beoordelingen door klanten centraal staat. “En dat is voor ons de allergrootste erkenning,” vindt John Pluis van Ford-dealer Jos Bogman. “Het belangrijke aan deze prijs vind ik dat klanten onze inspanningen waarderen en daar de juiste waarde aan toekennen. Het spreekt voor zich dat deze onderscheiding in het bijzonder geldt voor al onze medewerkers, want het zijn de mensen die de kwaliteit van onze prestaties in de showroom, het magazijn en de werkplaats bepalen.” 
 

Het Ford Chairman’s Award programma

Het Ford Chairman’s Award programma is een jaarlijkse door Ford Europa georganiseerde competitie waarin de prestaties van Ford-dealers op het gebied van verkoop en klantentevredenheid worden gemeten. Ford dealer Jos Bogman toont zich dan ook zeer vereerd met deze prestigieuze prijs, die reeds eerder werd gewonnen in 2007, 2008 en 2010. En nu wederom voor de 4e maal in 2013 mag de Jos Bogman Groep deze prijs een jaar lang met trots dragen.  

Gerard Bolder, Managing Director van Ford Nederland, reikte op 4 februari  de onderscheiding uit aan John Pluis van Ford-dealer Jos Bogman. “Deze meetmethode wordt door Ford wereldwijd gehanteerd om voortdurend de tevredenheid van klanten te meten met betrekking tot onze producten en onze dealerorganisatie,” licht Gerard Bolder toe. “Op het gebied van verkoop wordt vooral gelet op de tevredenheid van onze klanten over het totale verkoop- en afleveringsproces. En waar het de serviceverlening door de dealer betreft, wordt het gehele werkplaatstraject in het onderzoek betrokken en gemeten.” 

Nogmaals Gerard Bolder: “De focus van onze activiteiten is primair gericht op een optimale dienstverlening en het volledig voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Dat geldt voor Ford Nederland, maar ook voor alle Ford dealerbedrijven. Wij vinden dat klanten het gevoel moeten krijgen dat ze door de dealer worden gewaardeerd. Ik ben zeer tevreden over het serviceniveau van al onze dealers, maar sommige bedrijven stijgen nog eens uit boven de strenge beoordelingscriteria. Ford-dealer Jos Bogman is er daar één van. Ik feliciteer de directie en medewerkers van Ford-dealer Jos Bogman met deze prachtige onderscheiding, en daarmee eigenlijk ook al hun klanten.”

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van het laatste
nieuws van Beekerhoek per email.



Keurmerk Veilig ondernemen